Hejochvälkommen till min blogg, typ xD

Nu har man skaffat en ny blogg :)  denna kommer jg uppdatera lite mer <3
Jo, såhär är det. Jag ska börja göra gratis designer !

Regler för användning:

* Du får inte säga till folk att du själv har gjort den.
* Jag kommer skriva att den är gjord av mig, ta absolut inte bort det. Detta anmäls då till polis enligt upprättshovslagen.
* Jag kommer dock inte att koda den, det får du som kopierar göra.
* Länka till min blogg i ett upplägg så att mer folk kan använda designer, du måste även kommentera deeisgnen du "tar". Annars får du inte använda den.



Haha, allt för mig då :))


// Emma <3 :**

Kommentarer
Postat av: Tove

najs lycka till ;D<33

2010-04-15 @ 18:28:46
URL: http://bbarattove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0